لپ تاپ با حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت لپ تاپ چیست؟

لپ تاپ با حسگر اثر انگشت یا Fingerprint Scanner  از جمله تکنولوژی هایی بود  که به سرعت توانست جای خود را در میان تکنولوژی های موجود اثبات کند. با دوراندیش مرکز فروش و خرید لپ تاپ در اصفهان همراه باشید تا شما را با حسگر اثر انگشت و مزیت های آن بیشتر آشنا کنیم.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا مردم به لپ تاپ با حسگر اثر انگشت علاقمند هستند؟ علت علاقمندی اکثر مردم به استفاده از لپ تاپ با حسگر اثر انگشت آسان تر بودن آن نسبت به سایر روش های امنیتی می باشد. در ادامه مطلب شما را با انواع حسگر اثر انگشت می کنیم.

 

لپ تاپ با حسگر اثر انگشت

 

اسکنر اثر انگشت نوری

با توجه به قدیمی تر بودن این نوع اسکنر ها  تکنولوژی به کار رفته شده در آن نیز ساده تر می باشد. خطوط موجود در پوست دست توسط نوری که به سمت بیرون ساطع می شود روشن می شوند به این ترتیب حسگر نوری عمل اسکن را انجام می دهد. این روش یک روش مقرون به صرفه تر می باشد و برای اسکن چندین اثر انگشت به طور همزمان به کار می رود.

منابع زیاد نور نقطه ضعف این دستگاه می باشد. این روش اسکن از امنیت چندان بالایی برخوردار نیست.

 

حسگر اثر انگشت التراسونیک

عملکرد این حسگر به این صورت است که با استفاده از عمل التراساند نقشه سه بعدی از فرورفتگی ها و برآمدگی های پوست دست ایجاد می کند و اثر انگشت دست را ترسیم می کند.

از مزیت‌های لپ تاپ با حسگر اثر انگشت این است که نسبت به اسکنر اثر انگشت خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر می‌تواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. این بدین معناست که می‌تواند زیر شاسی و شیشه گوشی‌های هوشمند تعبیه شود.

 

حسگر اثر انگشت خازنی

این حسگر اکثرا در گوشی های تلفن همراه استفاده می شود. روند کار درلپ تاپ با حسگر اثر انگشت بدین صورت است که هرچه فاصله دست از اسکنر اثر انگشت کمتر باشد امکان انتقال نیرو بین خازن و پوست دست بیشتر می باشد.

نقطه ضعف عمده این نوع حسگر اثر انگشت این است که در صورتی که پوست دست کثیف یا خیس باشد لپ تاپ با حسگر اثر انگشت  به درستی عمل نمی کند. نقطه ضعف دیگر این دستگاه این است که اگر این اسکنر زیر شیشه قرار بگیر کارایی خود را از دست می دهد.

 

نمونه لپ تاپ با حسگر اثر انگشت

 

مرکز خدماتی سخت افزار دوراندیش پیشرو در زمینه خرید و فروش لپ تاپ در اصفهان در ادامه مطلب تعدادی از لپ تاپ هایی که دارای تکنولوژی حسگر اثر انگشت هستند را برای شما به نمایش گذاشته است.

تعدادی از لپ تاپ هایی که دارای حسگر اثر انگشت هستند  برای شما به  نمایش گذاشته شده اند. که نام محصولات به ترتیب ایسر A715، لنوو YOGA520، ایسوس TP510 نمونه لپ تاپ ایسوس با حسگر اثر انگشت و لنوو V330 می باشد.

لپ تاپ با حسگر اثر انگشت              لپ تاپ با حسگر اثر انگشت         لپ تاپ با حسگر اثر انگشت                     لپ تاپ با حسگر اثر انگشت

 

لپ تاپ با حسگر اثر انگشت به شما این امکان را می دهد که با استفاده از برنامه قفل لپ تاپ با حسگر اثر انگشت امنیت لپ تاپ خود را تضمین کنید.

شما می توانید با مراجعه به دوراندیش مرکز فروش لپ تاپ در اصفهان از نزدیک این لپ تاپ ها را مشاهده و متناسب با نیازتان آن را خریداری فرمایید.

در انتهای مطلب در یک ویدئو آموزشی، نمونه ای از لپ تاپ های دل که دارای حسگر اثر انگشت می باشد برای شما نمایش داده شده است. امیدوارم از دیدن آن بهره ببرید.

منبع: دوراندیش

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.